سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید سینک ظرفشویی توکار روکار به همراه فنون و نکات اصلی

نظر

قیمت سینک آشپزخانه با توجه به جنس، ضخامت و تعداد لگن ها تعیین می شود و ارتباط چندانی با نوع سینک ندارد. در نهایت پیچیدگی نصب، سلیقه و دکور مورد علاقه شما را وادار به خرید بهترین سینک می کند البته قبل رخید از چند جا سوال کنید چون این روزها فروشندگان هر قیمتی روی کالا میگذارند و اصلا برایشان ارزانی یا گرانی دلار مهم نیست و حتما از فروشنده هایی که قیمت واقعی میدهند خرید نمایید.




سینگ گرانیتی چیست


سینگ گرانیتی چیست  :

سبنک ظرفوشیی گرانیتی از و رزین ساخته و بسیار متنوع هستند. بسیاری از شما در راهنمای خرید سینک ما به دنبال بهترین برندهای سینک گرانیتی ایرانی و سینک گرانیتی خارجی هستید. هنگام شستن ظروف همیشه احتمال افتادن ظروف یا اجسام سنگین داخل سینک وجود دارد. در این شرایط سینک فولادی توخالی است اما سینک گرانیتی مقاومت کمتری دارد. در برندهای برتر سینک های ایرانی و خارجی سایر مشکلات رایج مانند شکستگی و ترک به حداقل می رسد.


 

سینک شیشه ای چیست :


سینک شیشه ای چیست :

در مورد ساختار سینک شیشه ای، سینی از شیشه و سینک از فولاد ساخته شده است. سینک های شیشه ای فقط به صورت توکار نصب می شوند. این سینک در راهنمای خرید سینک ما از محبوبیت کمتری برخوردار است. دلیل آن این است که ظاهر زیبا به راحتی با مشکلات جدی مانند جرم، خراش و شکستگی از بین می رود. به همین دلیل توصیه نمی کنیم حتی به سراغ بهترین مارک های روشویی شیشه ای بروید.

 

سینک سنگی چیست

 


سینک سنگی چیست :

وقتی صحبت از خرید انواع سینک می شود، یکی از خاص ترین آنها نوع سنگی آن است. میزهای سنگی را می توان از سنگ طبیعی یا سنگ مصنوعی ساخت و بیشتر پیشخوان های سنگی موجود در بازار از سنگ مصنوعی ساخته می شوند. سنگ مصنوعی به ماده ای اطلاق می شود که دارای اجزای سنگ طبیعی باشد. سینک های سنگی یکی از بهترین ها محسوب می شوند و از دوام بیشتری نسبت به سینک های گرانیتی برخوردار هستند. میزهای سنگی رنگ روشن بهتر می توانند لکه ها را پنهان کنند. البته باید به قیمت بالای این ماده توجه کرد.


سینک استیل چیست :

 


سینک استیل چیست :

معمولا این سینک ها از قدیم هم بوده اند این سینک ها مقرون به صرفه، بادوام هستند و در هر کابینتی  جای می گیرند. بهترین سینک های ایرانی بیشتر از جنس استیل هستند مانند بهترین سینک استیل البرز و انواع سینک های آخان.


جمع بندی :

خب عزیزان در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد خرید سینک ارائه شده است. ابتدا نحوه خرید سینک و کارهایی که قبل از خرید سینک باید انجام دهید را توضیح دادیم.در ادامه به انواع سینک ظرفشویی پرداختیم و به طور مختصر به مدل های استیل، گرانیت، شیشه، سنگ و ... پرداختیم.همچنین در مورد انواع سینک یک نفره، سینک دوبل و سینک بزرگ و کوچک توضیح داده ایم.همچنین در مورد مشخصات سینک ظرفشویی صحبت کردیم و در پایان در مورد نحوه اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی با خیال راحت صحبت کردیم.