سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابگیر سینک ظرفشویی لینک سرا برای چیست

نظر

این نوع ابگیر ها در کنار سینک ظرفشویی قرار میگیرید تا هم اشپزخانه شما زیبا تر شود و هم جلوی خیس گرفتن شما گرفته خواهد شد مخصو.صا در زمستان وقتی لباس خیس شود به سختی خشک خواهد شد و هم چنینی خیس شدن لباس باعث بیماری هم خواهد شدآبگیر جلو سینک ظرفشویی خانگی اداری به صورتی  است که به اسونی می توانید بعد از خارج کردن از بسته‌بندی مانند یک غلاف آن را بر سبد سینک ظرفشویی چفت خواهد شد  


 

گادر جلو اشپزخانه یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضای آشپزخانه است که حضور آن باعث میشود فضا مرتب تر به چشم بیاید. علاوه بر کارایی کابینت، ظاهر آن نیز اهمیت بالایی دارد زیرا زیبایی این عنصر حیاتی فضا را دگرگون کرده و دکوراسیونی بی نظیر ایجاد می نماید.

 

 

بیشتر بخوانید : خرید گارد محافظ سینک بررسی بهترین مدل های گارد ابگیر ظرفشویی 202

 


ابگیر سینک ظرفشویی لینک سرا برای چیست



 

    اگر جا ظرفی را روی کابینت می‌گذارید باید مطمئن باشید که آب از زیر آن به کابینت نشت نمی‌کند. برای این کار باید جاظرفی شیب مناسب و جای مناسبی برای خالی کردن آب داشته باشد. در غیراین صورت آبی که از ظرف‌ها می‌چکد در آن می‌ماند و باعث انتقال کپک و آلودگی به محیط آشپزخانه می‌شود. سینک های ظرفشویی دولگنه به شما اجازه می‌دهند دو کار متفاوت را همزمان انجام دهید. مثلا می‌توانید در یکی از سینک ها ظرف و در سینک دیگر مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات را بشویید. یکی از مزایای سینک های ظرفشویی دو لگنه این است که می توانید در یک طرف ظرف ها را در مایع ظرفشویی قرار دهید و در طرف دیگر آن‌ها را آبکشی کنید.بعد از بررسی فضای موجود در آشپزخانه و اندازه مناسب سینک، باید به نکته مهم دیگری در انتخاب سینک ظرفشویی توجه کنید. مهم ترین مسئله در خرید سینک ظرفشویی جنس آن است. سینک ها معمولا سالیان سال در آشپزخانه شما باقی می‌مانند پس در انتخاب جنس آن نهایت دقت را به خرج دهید.

 

 

گارد سینک جلو اشپزخانه محصولی با طراحی نوین ، زیبا  است . این گارد مدل ابینه از جنس پلاستیک  مقاوم تولید شده که با استفاده از رنگشاد  پوشش داده شده و در برابر رطوبت و آب مقاومت بسیار بالایی دارد . گارد ابینه  مناسب برای سینک هایی است که در زیر پنجره و یا به صورت جزیره در آشپزخانه قرار می گیرند 

 


آیا داشتن ماشین ظرفشویی ضروری است؟

زمان آمدن مهمان به خانه دغدغه ما شستن و خشک کردن ظروف است.


برای مثال اگر شما 20 نفر مهمان دعوت کرده باشید، مجبورید ظرف 20 نفر را که شامل 20 عدد از هر کدام از ظرف‌های پذیرایی است، یعنی تقریبا 150 تکه ظرف را با دست شسته و خشک کنید. علاوه بر شستن و خشک کردن این 150 تکه، بی نظمی زیادی در آشپزخانه شما به‌وجود می‌آید.