سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گارد محافظ سینک بررسی بهترین مدل های گارد ابگیر جهان2023

نظر

گارد محافظ سینک بررسی بهترین مدل های گارد ابگیر ظرفشویی شما محافظ چلپ چلوپ آشپزخانه ما باید یک مورد با استانداردهای ایمنی مورد نیاز باشد. صفحه سینک ظرفشویی ما که با مواد سیلیکونی ساخته شده است ، هنگام شستن ظروف ، سبزیجات و میوه ها یک وسیله ایمن و مطمئن است.تمیز کردن این محافظ های سینک آشپزخانه یک نسیم است. پس از پایان کار با ظرف ها ، به راحتی خشک کنید. همچنین در ماشین ظرفشویی ایمن است و می توان آن را با آب گرم ضد عفونی کرد.

 

 

 

خرید گارد محافظ سینک بررسی بهترین مدل های گارد ابگیر جهان2023


محافظ های سینک ظرفشویی چیست:

این روزها خرید انواع محافظ دور سینک ظفشویی بسیار داغ شده است و یکیا مزیت های این محافظ دور سینک خانه و محل کار این است که شما خیس نمیشود و محیط اشپزخانه شما زیبا تر هم خواهد شد آبگیر سینک ظرفشویی این امکان را به شما میدهید که ب اقرار دادن این محصول کنار سینک دیگر خیس نخواهید شد چون اگر لباستان و بدنتان خیس شود باعث بیماری هایی مثل بدن درد شوید و کلا خیس شدن لباس برای همه ناخوشایند است محافظ های درو سینک خانه را که سفت و سخت و مستعد شکستگی و ناراحتی هستند فراموش کنید. آخرین چیزی که می خواهید یک محافظ چلپ چلوپ است که به شما جهنمی در آشپزخانه می دهد. محافظ چلپ چلوپ حمام و آشپزخانه ما را می توان به هر طولی که انتخاب کردید تنظیم کرد و متناسب با هر اندازه سینک ظرفشویی است.آخرین بار کی سبزیجات و ظروف را شستید و قبل از اینکه فهمیدید روی لباسهای خود آب و محیط آشپزخانه پر از فاضلاب و زباله آب دارید؟ شرط می بندم خیلی ناراحت کننده بود. مشکلات خود را نجات دهید و از این محافظ چلپ چلوپ که از شما در برابر پاشیدن آب روی لباس و کف شما محافظت می کند ، استفاده کنید.محافظ های چلپ چلوپ دارای قدرت چسبندگی با دوام هستند ، که باعث می شود بدون افتادن راحت روی سینک ظرفشویی بچسبد. برای استفاده از محافظ چلپ چلوپ بهتر است غشای پشتی را پاره کنید.علاوه بر این ، محافظ محافظ سیلیکونی la splash به راحتی قابل حرکت است. پنج لیوان مکش در قسمت زیرین محافظ پاشش در لبه سینک ظرفشویی قرار دارد و می توان از آن استفاده مجدد کرد.



محافظ ابگیر دور سینک ظرفشویی



محافظ دور سینک سیلیکونی بلند :


سیلیکون مواد غذایی: این روزها محیط به راحتی آلوده می شود. با این حساب ، ما این محافظ چلپ چلوپ آشپزخانه را با استفاده از ماده 100? سیلیکونی سازگار با محیط زیست ایمن و مناسب برای شستن ظروف ، سبزیجات و میوه ها در آشپزخانه ساختیم.طراحی ASTELASTIC: محافظ های چلپ چلوپ آب را فراموش نکنید که سفت و محکم هستند و هنگام شستن سبزیجات و ظروف به شما زمان نامفهوم می دهند. محافظ سینک با دوام ما مناسب برای استفاده است و متناسب با اندازه های مختلف سینک ظرفشویی آشپزخانه و حمام قابل تنظیم است.

 

 احساس ناخوشایندی دارد و هنگام شستن ظروف و سبزیجات آب به طور کامل روی لباس شما پاشیده می شود. با محافظ چلپ چلوپ ما ، پاشیدن آب در سراسر لباس شما از گذشته خواهد بود ، محافظ چلپ چلوپ ما از محافظ سینک ظرفشویی طولانی تر است در زیر محصولات ما تعداد بیشماری کاسه مکش نانو وجود دارد ، بنابراین او می تواند کاملاً لبه سینک آشپزخانه شما قرار بگیرد. جای نگرانی نیست که مانند محصولات سنتی آب از شکاف خارج شود و یا محافظ پاشیده به داخل ظرفشویی شما بیفتد.این محافظ پاشش سینک ظرشویی بسیار بادوام فقط راحت نیست بلکه از نظر زیبایی از جلوی سینک آشپزخانه نگاه می شود. نه تنها این ، بلکه رنگ های سایه ای ملایم ما نیز لهجه مناسب برای آشپزخانه شما اضافه می کنند.



نظرات مشتریان در مورد گارد محافظ سینک ظرفشویی چیست :



برای جلو سینک ظرفشویی خوب کار می کند ، من در واقع آن را برای پشت سینک ظرفشویی خریداری کردم تا آب از شیر آب پاشیده نشود. کاملاً مناسب مصاحبه لب با وسط ظرفشویی نبود - می توانستم آن را برش بزنم اما مطمئن نبودم که چگونه به نظر می رسد. در پایان آن را برگرداند. کاش به نتیجه می رسید


عاشقشم. هنگام شستن ظرف ها کاملاً آسان و راحت برداشته می شود و آن را می گذارید. این دومین بررسی من است و احساس می کنم همه باید بدانند این یک محصول عالی است. من مطمئن هستم که با گذشت زمان نیز ادامه خواهد یافت.


این بسیار محکم و کم قیمت در مقایسه با قیمت دیگر است. دیگر وقتی پیراهن را تمیز می کنید دیگر پیراهن خیس نیست! کاش آنها طول کمی طولانی تر مانند طول سینک و کمی گران تر داشته باشند!


من از آن برای دهان 18 ساله ام استفاده می کنم تا از سینک ظرفشویی استفاده کنم.


هرگز شکست نخوردم که می توانم ظرف های شستشو را خیس کنم ... عشقی که از آن مراقبت می کند


فکر می کردم این فقط برای یک طرف سینک ظرفشویی بزرگتر است و به درستی جای نمی گیرد یا حتی با لیوان های مکش هم جا نمی ماند.


عاشق این محافظ چلپ چلوپ باشید. بهتر از انواع دیگر فروخته می شود. محافظ چلپ چلوپ لبه سینک را می پوشاند.


رنگ خاکستری رنگ خاکستری موجود در قسمت پیشخوان گرانیت من را می گیرد بنابراین به خوبی ترکیب می شود. این نه تنها باعث پاشیدن آب و خیس شدن من نمی شود ، بلکه باعث می شود لبه سینک گرانیت در هنگام لغزش لبه ها از خرد شدن آن جلوگیری کند. من این را به شدت توصیه می کنم.


این محافظ سینک ظرفشویی به راحتی در جای خود قرار داده می شود و می توانید آن را جدا کنید تا از پاشیدن آب لباسشویی در لباس شما در هنگام کار در ظرفشویی جلوگیری کند. اگرچه به ویژه لازم نیست اما بسیار مفید است. من این کار را به هر کسی که در هنگام کار در یک محل پاشیدن آب به لباس خود بپردازد ، توصیه می کنم



بیشتر بدانید و بخوانید : معرفی انواع جا لوازمی کنار سینک ظرفشویی کلاسیک 




محافظ ابگیر دور سینک ظرفشویی



محافظ ابگیر سینک ظرفشویی سیلیکونی پلاستیکی موج دار ایرانیتی :


کاملاً از آب پاشش محافظت کنید: هنگام شستن ظرف ها در برابر آن پاشش آب محافظت می شوید. بنابراین لباس و کف خود را خیس نخواهید کرد.

اندازه: 50x5x10.5cm ، 19.7x2x4.2 "

کاملاً از آب پاشش محافظت کنید: هنگام شستن ظرف ها در برابر آن پاشش آب محافظت می شوید. بنابراین لباس و کف خود را خیس نخواهید کرد.

رنگ های شسته و رفته و طرح مدرن. مواد سیلیکونی سازگار با محیط زیست.

نصب آن آسان است زیرا در پایین صفحه صفحه جذب وجود دارد.

سازگار با محیط زیست مواد سیلیکون.

اندازه: 50x5x10.5cm ، 19.7x2x4.2 ". ساخت کره.



محافظ شیشه ای سینک ظرفشویی


محافظ کنار سینک شفاف کریستالی پایه دار برای سینک های رو کار مدرن :

محافظ پاشش آب سینک ظرفشویی شفاف می تواند به شما کمک کند تا از آب جلوگیری کنید ، یک محیط زیبا برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.مواد نرم ساخته شده ، تغییر شکل آن آسان نیست ، تمیز کردن و شستشو آن آسان و راحت است.طراحی لیوان ساکشن ، دارای جذب آب قوی ، مناسب برای ابزار ضد آب حمام آشپزخانه خانگی است.

متناسب با سینک ظرفشویی ، جذب سطح آینه ، از پاشش خارجی جلوگیری کنید.الگوهای نفیس چاپ شده برای انتخاب ، زیبا و شیک.فقط صفحه ضد آب ، سایر دموی لوازم جانبی در تصویر گنجانده نشده است!


مشخصات فنی:

نوع مورد: تخته ضد آب

اندازه: 50x5x8.5cm / 19.6x1.9x3.3in

رنگ: سفید شفاف

نوع اختیاری: A ، B


محافظ سیلیکونی سینک ظرفشویی


محافظ درون سینک ظرفشویی انعطاف پذیر 2021


امکانات:

ساخته شده از مواد TPR با کیفیت بالا ، سازگار با محیط زیست و تمیز کردن آن آسان است.

از پاشیدن آب هنگام شستن ظروف جلوگیری کنید.

هنگام شستن وسایل دیگر پیراهن را خیس نکنید.

نصب و حذف بدون مونتاژ آسان است.

مکش محکم برای اتصال ایمن به سینک ظرفشویی.

مشخصات فنی:

مواد: TPR

اندازه: تقریباً 42.5x17cm / 16.73x6.69in

رنگهای اختیاری: سفید ، صورتی ، آبی روشن ، آبی تیره

تعداد: 1 عدد

 

 

سخن انتهایی :

اگر احساس میکند که همیشه موکت قالب فرش سرامیک خانه شما خیس است بهترین راه این است از ابگیر های سینک استفاده نمایید این محصولات با شما عزیزان کمک میکند که اب کمتر به پایین سینک برخورد کند و این سبب میشود که همیشه زیر پای خشکی داشته باشید اما قبل خرید ما ببینید کدام مدل مناسب خودتان است و با ان راحت تر خواهید بود.